06700ed9

nutizie

Cum'è un bonu ipad casu prutege u vostru caru ipad bè, ancu vi purterà più cum'è copertine divertenti, produtividade.

Eccu i nostri suggerimenti cunsigliati per sceglie una custodia per ipad.

1. Prutezzione:

U casu deve copre l'anguli di l'iPad è prutegge quant'è più bordi pussibule da i scrapes, è ancu di difende l'uggetti affilati chì e superfici abrasive ponu scratch.

1-3

2.Copertina frontale:

U casu hè megliu esse cun una copertina frontale chì presenta in modu affidabile a funzione di sonnu / svegliu magneticu di l'iPad quandu l'apre o chjude è chì ùn si move micca quandu hè vicinu.A copertina deve ancu esse chjusa quandu ùn avete micca aduprà a tableta. Questu hà da salvà u vostru putere.Se vulete u casu senza tappa frontale, ùn puderia micca dorme automaticamente.Tuttavia, pudete chjude u screnu cù u buttone nantu à l'ipad.

 3.Stand:

U casu deve furnisce una sorta di stand stabile chì sustene sia a visualizazione in verticale sia una pusizione à l'angolo più bassu per scrive.Quandu guardate u video, libera e vostre mani.

1-3

4. Supportu Apple Pencil:

L'Apple Pencil di seconda generazione si attacca magneticamente à u latu drittu di l'iPad Pro.Ddu casu duveria sustene a carica è a sincronizazione di Apple Pencil.

画板 6

5.Taglia:

A dimensione di u casu deve esse ghjustu - duverebbe permette di aghjunghje pocu pesu è ùn rende micca a tavuletta dura per mantene cun una sola manu mentre toccu è striscia.

6. Cù u teclatu

Se vulete usà u vostru casu ipad per u travagliu o studiu, u teclatu hè un bonu cumpagnu.Puderia accelerà e vostre parolle di tipu cù menu sbagliati.Ci hè dui stili di cassa di tastiera - cassa di tastiera amovibile è cassa di tastiera integrata.Pudete sceglie secondu u vostru preferitu, dumanda è budget.

7. Copertura di buttone:

Preferimu sempre i casi chì coprenu i buttoni laterali di a tableta.Ma sta funzione ùn hè micca particularmente cumuna, ignoremu stu requisitu.(Perchè a mancanza di una copertura completa di u buttone ùn hè micca un puntu in termini di prutezzione).

8. Culori :

yszh-y

A maiò parte di i casi sò dispunibuli in parechji tipi di culori divertenti.Basta à sceglie u vostru preferitu.

Tutti i casi duveranu adattà à a vostra dumanda è u budgetu.Allora elencu tutti i casi adattati, pudete pruvà ognunu è verificate l'adattazione è a funzione.Allora truverete u dirittu per u vostru ipad.


Tempu di Post: 23-May-2023