06700ed9

nutizie

Pocketbook hà appena annunziatu u e-reader Pocketbook InkPad 4.

743G_InkPad4_01-eng-ico_740x

U dispusitivu hà una schermu di 7.8-inch, cù l'ultimu display di tecnulugia di generazione E Ink Carta 1200.Havi una risoluzione di 1404 × 1872 cù 300 pixel per inch.Cù sta nova tecnulugia, i fonts pareranu razor-sharp.È a pagina elettronica hà 15% più cuntrastu, mentre chì u tempu di risposta E Ink hà aumentatu da 20%.

SMART

funzione di luce intelligente, -- ufont-light cù supportu per l'aghjustamenti di a luminosità è a temperatura di u culore, è un G-sensor per a rotazione automatica di u screnu.UI sers ponu gode di una lettura sicura in ogni illuminazione.A luce frontale adattativa permette di aghjustà micca solu a luminosità di u screnu, ma ancu a temperatura di u culore, scegliendu un tonu caldu o frescu.A luce dolce permette di leghje cunfortu ancu in a bughjura cumpleta.A schermu hè chjappu cù a bisellu è prutetta da una strata di vetru.

Un'altra funzione hè un display touchscreen capacitivu cù a pagina fisica, u putere è i buttuni di casa sottu à u screnu.

Pocketbook inkpad 4 presenta un processore Dual Core 1 GHz, 1 GB di RAM è 32 GB di almacenamiento internu.U sistema gestisce un sistema operatore basatu in Linux 3.10.65, è supporta una larga gamma di formati di eBook cumpresi formati di testu cum'è AZW, DOC, DOCX, EPUB, FB2, HTML, PDF, RTF, è TXT, è ancu parechji formati di fumetti. cum'è CBR, CBZ.

Hà un monospeaker integratu, Bluetooth 4.0 per cuffie o cuffie cablate.Pudete ancu aduprà per sente i libri.Supporta i formati audio MP3, OGG è M4A, chì permettenu audiolibri senza DRM o altru cuntenutu.Ci hè ancu una funzione di testu à parlà chì vi permette di sente libri solu di testu, sempre chì ùn vi importa micca u tonu moderatu roboticu chì tendenu à ottene da u software di testu à parlà.U sistema hè pensatu per ascoltà è per leghje, ùn ci sò micca buttuni di u voluminu fisicu, cusì avete aduprà cuntrolli nantu à u screnu per aghjustà u voluminu.

Hè alimentatu da una bateria 2,000 mAh, chì serà bonu usu per trè simani.Hè riesciutu à priservà a vita di a bateria utilizendu un sistema operatore Linux, chì hà grandi funzioni di risparmiu di energia.

SHUI

Havi ancu prutezzione di l'acqua cù capacità IPX8. Puderà sustene l'immersione in acqua fresca à una prufundità di 2 metri per un massimu di 60 minuti. Inoltre, u screnu di u dispusitivu hà ricevutu una prutezzione mejorata contr'à i graffi, chì serà una grande nutizia per l'utilizatori chì piace à leghje. in viaghju.A resistenza à l'acqua è a prutezzione supplementaria di u screnu daranu à i lettori ancu più fiducia è li permettenu di gode di u so libru preferitu in ogni locu.

A cumprà?


Tempu di post: Apr-15-2023