06700ed9

nutizie

Pocketbook hà appena annunziatu un novu ereader di culore chjamatu InkPad Color 2 .U novu inkpad Color 2 porta modesti aghjurnamenti, paragunendu cù u culore Inkpad chì hè stata lanciata in 2021.

743_InkPadColor2_

Mostra

U novu display Inkpad Color 2 hè abbastanza uguale à u vechju dispusitivu Inkpad color, ma u Inkpad color 2 aghjurnà e funzioni novi.U novu mudellu hè statu migliuratu cù un filtru di culore megliu.

Sò tramindui presentanu un display di carta elettronica in culore E INK Kaleido Plus di 7.8 inch cù una risoluzione in biancu è neru di 1404 × 1872 cù 300 PPI è una risoluzione di culore di 468 × 624 cù 100 PPI.Pò vede più di 4096 combinazioni di culori diffirenti.A schermu hè chjappu cù a bisellu è prutetta da una strata di vetru.I dui dispusitivi anu luci frontali per aiutà à leghje in ambienti scuri o scuri.Ma solu u novu mudellu hà una temperatura di culore regulable, chì vi permette di riduce a quantità di luce blu.Ci hè una luce calda è fresca, chì pò esse mischjata, è perfetta per leghje a notte.Cusì chì a cumpagnia dichjara "u megliu rendimentu di tonalità è saturazione".

743_InkPadColor2_彩色

Specificazioni

U novu mudellu hà un chip quad-core 1.8 GHz mentre u mudellu più vechju avia un processore dual-core 1 GHz.

I dui dispositi anu solu 1 GB di RAM, ma u novu InkPad Color 2 hà 32 GB duie volte più di più vechji, mentre chì a versione più vechja avia 16 GB di almacenamiento è un lettore di carte microSD.

Tutti dui deveices putere da una batteria 2900 mAh, chì duverebbe durà un mesi.

InkPad Color 2 presenta standard IPX8, chì hè prutettu in modu affidabile contru i danni di l'acqua.U dispusitivu resiste à l'immersione in acqua fresca à una prufundità di 2 metri per un massimu di 60 minuti senza cunsiquenzi dannosi.U mudellu di a versione antica ùn hà micca una funzione di resistenza à l'acqua.

PocketBook InkPad Color 2 hà un parlante integratu per audiolibri, podcasts o testu à voce.Hè l'ultimu e-reader per l'amatori di l'audio.U dispusitivu supporta sei formati audio.Grazie à u parlante integratu, pudete appughjà Play è gode di e vostre storie preferite senza dispositivi supplementari.L'e-reader hà ancu Bluetooth 5.2, assicurendu una cunnessione rapida è perfetta à cuffie o parlanti wireless.Inoltre, a funzione Text-to-Speech permette à l'e-reader di leghje qualsiasi fugliale di testu cù voci naturali à voce alta, quasi trasfurmendu in un audiobook.U sustegnu M4A, M4B, OGG, OGG.ZIP, MP3, è MP3.ZIP.

743_InkPadColor2 语言

Stu dispusitivu sustene ancu tippi di libri digitali, manga è altri cuntenutu digitale in culori pienu è vibranti.L'utilizatori ponu accede à a Pocketbook Store per cumprà è scaricà cuntenutu digitale.

Tutti i buttuni di rotazione di pagina manuale nantu à u fondu di u lettore scorriranu rapidamente e pagine di tuttu ciò chì vulete leghje.

inkpad-color-2_01-780x413


Tempu di post: May-06-2023