06700ed9

nutizie

L'iPads sò trà e prime tablette in u mercatu.Questi portatili populari ùn sò micca solu dispusitivi, ma leghje e-libri, ancu l'iPad di l'ultima generazione hè abbastanza putente per i travaglii cum'è u disignu graficu è l'editura video.

Videmu a lista di i migliori iPad 2023.

1. iPad Pro 12.9 (2022)

12,9+

I migliori iPads l'iPad Pro 12.9 (2022) hè senza dubbitu u cima.L'iPad Pro più grande ùn hè micca solu u più grande schermu di l'iPad, hè ancu u più avanzatu, utilizendu a tecnulugia mini-LED nantu à u display Apple XDR.

L'ultimu iPad Pro vene ancu cù un chip Apple M2 in l'internu, chì significa chì hè cusì putente cum'è a gamma di laptop Macbook di Apple.L'M2 vi dà gràfiche più capaci, più un accessu di memoria più veloce per l'applicazioni high-end. Pò esse abbastanza putenza à u compitu cum'è u disignu graficu è l'editura video.Ancu cù a lista di aghjunte, hè ancu una tableta di design super-sottile è ligera.

U novu iPad presenta capacità di passaghju in u Pencil, è ancu una configurazione di càmera chì pò registrà video Apple ProRes.L'iPad Pro 12.9 hè veramente ineguagliabile.Hè ancu una tableta incredibbilmente caru.

Sè vo vulete solu fighjulà filmi è video chat cù l'amichi, questu iPad hè seriu overkill.

 

2. iPad 10.2 (2021)

7

L'iPad 10.2 (2021) hè l'iPad di u megliu valore avà.Ùn hè micca un grande aghjurnamentu annantu à u mudellu precedente, ma a camera selfie ultra-larga 12MP a rende fantastica per e videochiamate, mentre chì a visualizazione True Tone a rende più piacevule in una varietà di ambienti, cù a schermu chì si aghjusta automaticamente in basa di a luce circundante. .Questu hè sopratuttu per aduprà fora.

Di sicuru, ùn hè micca bonu per sketching è audio cum'è l'iPad Air, o utile per i travaglii d'altu rendiment cum'è u Pro, ma hè ancu assai più prezzu.

In cunfrontu cù parechje altre tablette di marca chì puderete cunsiderà, l'iPad 10.2 si sente liscia à aduprà è hà abbastanza per a maiò parte di i travaglii.Allora, salvu chì avete bisognu di tutte e funzioni di l'Air o Pro, questa hè una grande scelta.

3.iPad 10.9 (2022)

Apple-iPad-10th-gen-hero-221018_Full-Bleed-Image.jpg.large

Stu iPad pò manighjà quasi tuttu ciò chì l'iPads ponu fà bè, à un prezzu assai più bassu.

Apple hà migratu cù successu l'iPad di basa da u so classicu, l'Air di prima generazione s'assumiglia à un disignu influenzatu da l'iPad Pro, è u risultatu hè una tableta versatile d'alta qualità chì satisfarà u più largu set di utilizatori, da l'amatori di divertimentu è i cunsumatori di cuntenutu, uttene ancu qualchì travagliu fattu cù una copertina di tastiera separata.

Mentre chì u prezzu di l'iPad 10.2 (2021) era aumentatu in 2022, è a mancanza di supportu Pencil 2.L'iPad 10.9 hè dispunibule in alcune opzioni di culore creativi, cumprese un rosa snazzy è giallu brillanti.

 

4. iPad Air (2022)

2-1

A tableta hà u stessu chipset Apple M1 cum'è l'iPad Pro 11 (2021), cusì hè assai putente - in più, hà un disignu simili, a vita di a batteria è a cumpatibilità di l'accessori.

A diferenza chjave hè chì ùn hà micca tantu spaziu di almacenamiento è a so schermu hè più chjuca.L'iPad Air si sentenu u listessu cum'è l'iPad Pro, ma custa menu, e persone chì volenu salvà un pocu di soldi truveranu perfetta.

5. iPad mini (2021)

ipad-mini-finish-unselect-gallery-1-202207

L'iPad mini hè un sustituzione più chjuca è ligera à l'altri slates, perchè se vulete un dispositivu chì pudete facilmente sbulicà in u vostru saccu (o una grande sacchetta), hè utile per voi.L'avemu trovu putente, è hà veramente piaciutu u so disignu mudernu è a facilità di portabilità.Tuttavia à un prezzu più altu ch'è a tableta d'entrata.

 

Apple hà una gamma di mudelli, ognunu di i quali hà i so punti di forza è u cunsumadore di destinazione.

U prezzu di l'iPads hè aumentatu in l'annu passatu, ma l'iPad 10.2 (2021) più vechju hè sempre in vendita, chì ponu appellu à quelli chì anu un budgetu.Sì avete un budgetu più grande, l'iPad Pro 12.9 (2022) hà un rendimentu tremendu cù un display adattatu per u disignu graficu prufessiunale.In alternativa, u novu iPad 10.9 (2022) hè una opzione più assequible chì hè capace di copre bè tutti l'essenziali.


Tempu di post: 23-mar-2023