06700ed9

nutizie

Un bonu casu iPad hè sorprendentemente difficiule di vene in questi ghjorni.Ma, per furtuna, pudete truvà un protettore protettivu, funziunale è relativamente bellu per un bonu prezzu.

Eccu i casi di stile cunsigliati.

 1. Casu di copertura magneticu staccabile

2-1

 

U primu stile, l'ascens Hybrid Case hè u nostru novu casu preferitu à prezzi accessibili.Hè aghjurnata una custodia magnetica cù una piastra acrilica dura.

Hè un casu slim è ligeru TPU (poliuretano termoplasticu) fattu per l'iPad chì offre una prutezzione cumpleta cù u portu ideale è i tagli di parlante.Include una zona designata per mantene l'Apple Pencil, dui anguli di vista, è una copertina magnetica staccabile.A cunchiglia amovibile hè un casu protettivu separatu.Hè assai còmuda di piglià intornu.A parte posteriore trasparente mostrarà u culore è l'icona di l'ipad.

2. Rebound Slim Pencil case

1-1b

U sicondu stilu hè un casu di lapis slim, chì hè a megliu opzione di prezzu per a prutezzione di l'ipad mentre tene u vostru lapis di mela.Hè un disignu di folio basicu cù un casu protettivu chì si mette intornu à a tavuletta è una tappa frontale chì prutegge u screnu.Invece di a cunchiglia protettiva di plastica dura chì a maiò parte di i casi economici usanu, impiega un materiale TPU flexible è più durable.Per via di u risultatu, si mantene megliu à u chip chì altri casi paragunabili.

3. Casu slim classicu

7-1

Stu casu slim hè u disignu classicu ligeru. Hè u casu più prezzu cù a cunchiglia protettiva dura-Plastic.Offre a massima prutezzione mentre aghjunghje un ingrossu minimu.

U casu furnisce una cobertura eccellente, un spaziu attaccatu per u vostru Apple Pencil, è un liner internu protettivu.Supporta ancu parechje anguli di vista, ritagli precisi per tutti i porti di a vostra tavuletta, è prutegge contr'à e gocce.

L'esterno di u casu hè fattu di materiale d'alta qualità chì pò aiutà à riduce i graffi.

Quandu cercate un casu, duvete cunsiderà in una bona prutezzione, anguli di vista di stand, supportu Apple Pencil è almacenamiento, Size, culori di copertura di buttone è ancu u vostru budgetu.


Tempu di post: May-20-2023