06700ed9

nutizie

U Kindle Paperwhite hè unu di i migliori e-readers in u mercatu.Hè compactu, ligeru è senza riflessi, cù una cunnessione diretta à u vastu catalogu di ebook è audiobook di Amazon è parechje biblioteche pubbliche.Hè IPX8 impermeabile è pienu di funzioni chì i lettori avidti amaranu, cum'è una luce calda regulabile, settimane di vita di a batteria, è volte di pagina veloce.

Ma quantunque impressiunanti hè, u screnu è a cunchiglia di u Kindle Paperwhite sò sempre facili da soffri di graffi, ammaccature, crepe, è ancu curvature quandu sò cascate o sottu abbastanza stress.Ùn importa micca chì site un viaghjatore, un trasportatore, o solu qualcunu chì hè particularmente goffo cù u vostru dispositivu, un bonu casu pò aiutà.

Quì sottu, avemu riunitu alcuni di i migliori casi dispunibuli avà, a maiò parte di i quali presentanu una copertura di sonnu chì pudete apre è chjude cum'è un libru.A lista include una varietà di tipi per ogni lettore, sia a prutezzione di priorità, a simplicità, o una copertina carina.

Casu 1.Simple è classicu

Hè fattu di pelle PU è PC duru chì si apre cum'è un libru, presenta una funzione di sonnu è sveglia automatica.Hè assai slim è ligeru.Diversi culori da sceglie.

Custodia stampata in culore per ereader

 2.Custodia di design simplice cù copertina molle

Hè simile cù u disignu classicu, ma cù una cunchiglia di TPU suave.Hè ben imballatu u vostru ereader.

Veni ancu in culori divertenti.Dispone di funzione di sonnu automaticu.

1-1b

3.Custodia di lussu cù kickstand è cinturione

Stu casu hà tuttu: un stand, una cinghia di manu elastica, un slot per carte, è parechji culori per sceglie.

Supporta u sonnu automaticu è svegliate u vostru ereader.

XWZ

 4.Custodia in origami

Stu casu presenta parechje anguli di vista in piedi.Supporta i livelli horizontali è verticali. Hè ancu un sleepcover.

 4-4

 

5. Casu Bumper

U casu di paraurti hè u modu più ligeru è assequible per prutege u vostru ereader da caduta, ma ùn hà micca una copertina frontale.Dunque ùn hà micca a funzione di sonnu automaticu.

 

Se a prutezzione di u vostru ereader hè a vostra prima priorità, a vostra prima opzione hè un casu cù una copertina frontale.Ancu s'ellu hè un pocu più voluminosu chè l'opzioni senza una, u folio extra impedisce chì u vostru schermu si graffia mentre in u saccu o in u saccu.In più, di solitu vene cù funzioni extra cum'è u sonnu automaticu o un stand.

Ci hè parechje scelte, cusì vi vulete cunsiderà e vostre priorità quandu sceglite quella giusta per voi.Puderete sceglie secondu queste esigenze:

Hè voluminosa ?

Si mette automaticamente u Kindle à dorme?

Veni cun un stand o manicu?

In quali culori o disinni hè dispunibule?


Tempu di Post: 31-May-2023