06700ed9

nutizie

U novu Amazon Fire HD 8 hè statu lanciatu;Questa aghjurnazione di 2022 nantu à a famiglia di tablette media di Amazon rimpiazza u mudellu 2020.

41OC1zbyQHL

Amazon libera un novu mudellu - a so linea di tablet Fire HD 8 riceve u trattamentu di l'aghjurnamentu - è u prezzu di lista aumenta $ 10 più di u mudellu precedente.I tablette Fire HD 8 "tutte novi" partenu da $ 100 cù 2 GB di RAM è 32 GB di almacenamiento.Hanu un disignu ligeramente più slim è più ligeru cù un aumentu di u rendiment di 30% è una vita di a bateria ligeramente megliu.

portu

U Design

U novu Fire HD 8 Plus hè assai bè fattu in un modu funziunale.A parte posteriore di plastica texturizzata hè veramente bella.Comparatu à u vetru o l'aluminiu, hè più faciule d'afferrarà è ùn mostrarà micca usu è strappa facilmente.U Fire HD 8 Plus hà ancu un portu USB-C, chì hè grande per vede, è include un brick di carica, qualcosa chì ùn hè micca cusì spessu inclusu cù i dispositi oghje.

culore di focu

U novu Fire HD 8 Plus hè leggermente più sottile - è hè quasi 20 g più liggeru cà u mudellu precedente.

L'imballu hè cumplettamente riciclabile, chì hè grande.L'imballu hè fattu di materiali basati in fibra di legnu da foreste gestite in modu rispunsevule o fonti riciclate.

visualizazione

Display è Perfermance

A schermu di l'HD 8 ùn hè ancu grande.A risoluzione hè solu 1,280 × 800 pixel - ma hè abbastanza bè per parechje persone.Offre un culore decentu, cuntrastu è nitidezza, ancu s'ellu l'aghju trovu un pocu scuru.À a luminosità massima, era assai difficiule d'utilizà fora.I parlanti di l'Amazon Fire HD 8 Plus sò perfettamente accettabili, se micca particularmente fantastichi.

In generale, u rendiment hè bè.Quandu navigate in u situ web, o streaming media, hè responsive.U novu processore più veloce permette un aumentu di 30% annunziatu in a velocità di trasfurmazioni annantu à u so predecessore, chì permette a video di stampa in stampa è a capacità di split-screen.U ghjocu hè pussibule nantu à HD 8 Plus.

Software

L'HD 8 Plus esegue una versione assai modificata di Android chjamata Fire OS.Ùn sustene micca u Google Play Store, mentre utilizate l'App Store di Amazon per scaricà l'applicazioni è i servizii chì pudete vulete.

Chì copre a maiò parte di l'applicazioni di divertimentu, un saccu di ghjochi è assai di più - è l'esperienza trà sti dispusitivi hè prubabile di esse quasi u listessu.

U Fire HD 8 2022 presenta Tap to Alexa in u latu di l'accessibilità di e cose. Pudete dumandà à Alexa di sente musica, uttene nutizie è meteo, aghjurnà e liste di shopping, è stabilisce ricordi.Cuntrolla a vostra casa intelligente, o dumandate à Alexa per fà videochiamate à l'amichi è a famiglia cù app cum'è Zoom.

A Camera

A camera in HD 8 Plus ùn hè micca grande.A qualità di l'imaghjini hè cattiva ancu in a luce di u ghjornu, è ancu in cundizioni interni ligeramente dim, e foto sò fangose ​​è indistinte.A camera selfie presenta immagini fisse 2MP è cattura video 720p, mentre chì a camera posteriore scatta foto 5MP è video 1080p.

2022 Fire HD 8 offre una sperienza generale megliu - mentre chì prufittà ancu di una vita di a bateria un pocu più longa - 13 ore cumparatu à 12 ore nantu à u mudellu più vechju.

Cunclusioni

U Fire HD 8 Plus hè una bona tableta di budget per l'intrattenimentu basatu.Hè una grande scelta per a vostra famiglia.XDA-2-30

 

 


Tempu di Postu: Nov-04-2022