06700ed9

nutizie

Apple hà aghjurnatu infine u novu iPad in uttrovi 2022. Dopu à paragunà i pasticchi, tu avissi a sceglie unu per sè stessu.

Se vulete mantene u vostru iPad pristine, avete bisognu di un casu - avemu riunitu una selezzione di e migliori opzioni per u novu iPad, cum'è quì sottu.

1.Smart Folio Cover

 1-1

 

Stu casu hè un disignu simplice è ligeru chì hè u megliu chì pudete optà per a maiò parte di i casi.I so casi Smart Folio sò sempre grandi, è questu ùn hè micca eccezzioni.

Copre a visualizazione di u vostru iPad cun un stile plegable chì pò ancu diventà un kickstand à duie altezze, chì vi permette di utilizà a tableta in parechje manere.Belli culori sò dispunibuli, cù una prutezzione chì ùn aghjunghje quasi micca ingrossu, hè una suluzione di classe.

2. Pencil case

 8-1

 

Se utilizate un Apple Pencil, questu Pencil Case puderia esse esattamente ciò chì cercate.

Per l'utilizatori di Apple Pencil, u casu hà un slot Pencil integratu per assicurà cunfortu, portabilità è prutezzione durante u viaghju.Venendu à u casu stessu, u spinu hè fattu di silicone flexible, aghjunghjendu durabilità è prutezzione di gocce è cascate.U screnu di u vostru iPad hè sicuru cù questu casu ancu, per via di a tappa frontale liscia chì impedisce qualsiasi scratch in u screnu iPad.

U fattore di forma folio di u casu vi permette ancu di cambià u stand di a copertina frontale in parechje manere.Pudete orientà l'iPad basatu nantu à i vostri bisogni di lettura o di scrittura.Infine, a copertina Smart Folio assicura chì a vita di a bateria di u vostru iPad hè maximizata.Mentre u casu hè abbastanza funziunale, a qualità di custruzzione puderia esse assai megliu.

3.Casa acrilica cù porta pencil

3-1

 

I casi chjaru per l'iPad 10.9-inch 10th generation sò generalmente abbastanza decentu, postu chì furnisce una bona prutezzione è ùn cambianu micca u disignu elegante di l'iPad.Sè vo circate un casu chjaru per u vostru iPad, verificate questu.

A maiò parte di i casi chjaru anu un prublema di giallu, grazia à l'esposizione prolongata à a terra è e cundizioni atmosferiche.In ogni casu, stu casu vene cun un materiale acrilicu chì alluntanà e macchie è impedisce à a tappa di imbibing u temutu culore giallu.

U bordu di TPU morbidu prutegge ancu u vostru ipad da gocce è cascate.In più, mantene ancu a funzione intelligente è i stili plegabili.Pudete aghjustà l'anguli di vista basatu nantu à i vostri bisogni di lettura o di scrittura.Stu casu hè più di moda è protettiva.

4.New casu aghjurnatu Shockproof

37

 

A custodia antiurtu cù rotazione di 360 gradi hè fatta di silicone è materiale tecnologicu.

Hè protettivu in tuttu.Stu casu prutege ancu u vostru ipad da a resistenza, scossa è bumps.

Mantene ancu u locu di polvera è oliu luntanu da u casu.Grazie à u materiale speciale,hè assai faciule da asciugà, ancu mantene a so pulita.

In più, supporta i livelli horizontale è verticale, è megliu 60 gradi per vede video.A copertina di u folio hè ancu intelligente per salvà a vostra bateria da una operazione simplice.

5. WirelessCasu di tastiera

3

 

Hè una copertina simplice cù un teclatu wireless.Vi aiuterà à trattà cù u travagliu è studià in fondu.

A cunchiglia posteriore hè fatta di materiale morbidu cù un lapis.Tenerà u vostru lapis quandu ùn l'utilizate micca.

U teclatu wireless hè amovibile.Puderete piglià, allora u casu di copertina serà ancu casu simplice.Trè anguli di vista in piedi sò dispunibili per aghjustà secondu i vostri bisogni.

Diverse lingue cù touchpad o casi di tastiera retroilluminati sò dispunibili per più opzioni.

 

6.Magic keyboard case

2

 

Se una parte di perchè avete pigliatu l'iPad di a 10a generazione hè chì vulete sbloccare un pocu di più produtividade da a vostra tavuletta, pudete sceglie un Magic Keyboard Folio.

Aghjunghje un teclatu cù trackpad à a tavula, chì vi permette basicamente di utilizà l'iPad cum'è un laptop, mentre restendu un prufilu impressiunante è offre una certa prutezzione.Tuttavia, hè abbastanza caru.

 Qualessu hè a vostra opzione per u vostru ipad?

Chì dipende di i vostri bisogni è u budget.


Tempu di Postu: Nov-11-2022