06700ed9

nutizie

1-1

Sè vo vulete OEM (Original Equipment Manufacturer) o ODM (Original Design Manufacturer) un casu di tableta, pudete seguità questi passi:

1. Cunducendu una ricerca di u mercatu: Ricerca u mercatu per sapè chì tipu di casi di tablette sò attualmente in dumanda è quali caratteristiche sò populari.

Definisce u disignu è u materiale di u casu di a tableta.In più, fonti i materiali: definisce i materiali chì avete bisognu per fabricà u casu di tableta, cum'è pelle PU, plastica o silicone.

Eccu dui stili di casu di tableta.Unu hè cù cunchiglia, l'altru hè senza cunchiglia.

画板 7 拷贝

2.Definite e specificazioni di u produttu:

Se sceglite u casu di tableta ùn hè micca cun cunchiglia.Duvete offre a dimensione esatta, a forma è e caratteristiche di u casu di tableta chì vulete pruduce.Di sicuru, hè megliu furnisce u dispusitivu tableta.

Se u casu di a tableta hè cun cunchiglia.Si dumanda u dispusitivu tilatica.A cunchiglia hà bisognu di u veru dispusitivu per pruduce.

3. Negotiate u prezzu: Negotiate u prezzu cù u fabricatore è assicuratevi di avè una cunniscenza clara di e caratteristiche di produzzione, materiale, timeline, data di consegna è termini di pagamentu.

4.Pruvate u campione: Una volta cunfirmatu u disignu è u materiale, pudete organizà a mostra prima di inizià a produzzione di quantità di case di tableta.Pruvate accuratamente u pruduttu per assicurà chì risponde à i vostri standard di qualità è qualsiasi certificazioni richieste.

5. Cumincià à produttu : Una volta chì site cuntentu cù u pruduttu, poi pruduce i prudutti di grande quantità.

pacchettu di vendita

6. Imballaggio è spedizione: dopu à cunfirmà a mostra, urganizà l'imballu è a spedizione à u vostru locu desideratu.

Pudete cuncepisce u vostru propiu pacchettu o utilizendu un pacchettu ordinariu.È definisce u modu di spedizione, mare, trenu, aria o spressione secondu u costu è u tempu di consegna.

Facendu questi passi, pudete riesce OEM o ODM un casu di tableta chì risponde à e vostre specificazioni è standard.

Venite à uttene u vostru propiu casu di tableta in stile.


Tempu di Postu: Feb-10-2023