06700ed9

nutizie

Cù l'avventu di l'era di i terminali mobili, a nostra vita di ogni ghjornu hè sempre più inseparabile da i prudutti elettronichi cum'è i telefunini è i tablette.A ghjente piace sempre à stà nantu à u lettu o u divano in u so tempu liberu, è aduprà sti prudutti elettronici per studià è intrattenimentu.Un casu di tableta ci purterà più cunfortu, sia stendu nantu à u lettu o pusatu nantu à u divano, pudemu aduprà per mantene a tableta à una certa distanza da l'ochji, per u nostru Usu porta più comodità.U seguente editore sparte cun voi quanti stili di casu di tableta.

Custodia per tableta cù tastiera

Hè facilitu per causà spondylosis cervica.Un pruduttu pruduttu per migliurà sta situazione, secondu diversi mudelli di tablette è marche, è in parechji casi pò esse usatu.Per quessa, avemu aduprà u modu più còmuda à aduprà, è u quadru supportu tablet computer hè assai sèmplice è còmuda à aduprà, cusì hè amatu da utilizatori.

1

Casu di tableta

1-1

Ci sò parechji stili di casu di tableta, è u più cumuni hè u stilu tri-folding è ligeru.Per questu casu plegable, basta à mette a tavuletta in u spinu di u casu à l'internu, è poi plegà a tappa di a copertina.U supportu di supportu cumplettamente plegable pò stà, è dui anguli sò dispunibuli per aduprà.

Eccu parechji tippi di cunchiglia posteriore, cum'è una cunchiglia in TPU, una cunchiglia acrilica trasparente, è cù una cunchiglia di portapenne.Diversi materiali sò ancu à un prezzu diversu.

1-3

casu antiurtu

Stu casu hè fattu di silicone è materiale di PC.Supporta ancu a rotazione di 360 gradi, dui anguli in piedi.Cù cinturione di manu è spalla, pudete sceglie di tene è purtalla.

48 6 8

Altri casi di stili sò dispunibuli per verificà in u nostru situ web.

Benvenuti à a vostra dumanda.

 

 


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022