06700ed9

nutizie

Apple hà annunziatu l'iPad 10th generazione à a mità d'ottobre.

L'iPad 10th generazione presenta un aghjurnamentu in u disignu è u processatore è face ancu un cambiamentu logicu à a pusizione di a camera frontale.Cù questu vene un costu però, facendu un pocu più caru cà u so predecessore, l'iPad 9th generation.

Cù l'iPad 9th generazioni chì restanu in a cartera cum'è u mudellu di livellu d'entrata, sliding trà l'iPad 9th è 10th generazione, quale iPad duvete cumprà?

Eccu cumu l'iPad 10th generazioni paragunate cù l'iPad 9th generation, ma più vechja.

Videmu e similitudini.

Similes

  • Touch ID Pulsante Home
  • Display Retina 264 ppi cù True Tone è 500 nits max luminosità tipica
  • iPadOS 16
  • CPU a 6 core, GPU a 4 core
  • Camera frontale Ultra Wide 12MP apertura ƒ/2.4
  • Audio di dui parlanti
  • Finu à 10 ore di vita di a bateria
  • Opzioni di almacenamiento 64GB è 256GB
  • Supporta u supportu Apple Pencil di prima generazione

LI-iPad-10th-gen-vs-9th-Gen

Differenzi

Disegnu

L'Apple iPad 10th gen seguita u so disignu da l'iPad Air, per quessa hè assai sfarente à l'iPad 9th generation.L'iPad 10th gen hà bordi piatti è biselli uniformi intornu à u display.Si move ancu u buttone di casa Touch ID da sottu à u display à u buttone di putenza situatu in cima.

In a parte posteriore di l'iPad 10th generazione, ci hè una sola lente di càmera.L'iPad 9a generazione hà una lente di càmera assai chjuca in l'angulu superiore manca di a so parte posteriore è i so bordi sò arrotondati.Havi ancu cornici più grandi intornu à u screnu è u buttone di casa Touch ID si trova à u fondu di a visualizazione.

In quantu à l'opzioni di culore, l'iPad 10th generazione hè più brillanti cù quattru opzioni Yellow, Blue, Pink and Silver, mentri l'iPad 9th generation vene in Space Gray è Silver solu.

L'iPad 10th generazione hè ancu più slimer, più corta è più ligera di l'iPad 9th generazione, ancu s'ellu hè un pocu più largu.

 ipad-10-vs-9-vs-air-colors

Mostra

U mudellu di a 10a generazione hà un display più grande di 0,7 inch cà u mudellu di a 9a generazione.

L'Apple iPad 10th generation hà un display Liquid Retina 10.9-inch cù una risoluzione di 2360 x 1640, risultatu in una densità di pixel di 264ppi.Hè una bella mostra in usu.L'iPad 9a generazione hà un display Retina più chjucu di 10.2-inch, cù una risoluzione di pixel di 2160 x 1620.

Prestazione

L'Apple iPad 10th generazioni funziona nantu à u chip A14 Bionic, mentre chì l'iPad 9th generazioni corre nantu à u chip A13 Bionic per ottene un aghjurnamentu di rendiment cù u mudellu più recente.L'iPad a 10a generazione serà un pocu più veloce di a 9a generazione.

Paragunatu à l'iPad di 9a generazione, u novu iPad 2022 offre un aumentu di u 20 per centu in CPU è una migliione di u 10 per centu in u rendiment graficu.Veni cun un Motore Neurale di 16 core chì hè quasi 80 per centu più veloce di u mudellu precedente, aumentendu l'apprendimentu di macchina è e capacità di IA, mentre chì a 9a generazione presenta un Motore Neurale di 8 core.

L'iPad 10th generazioni cambia à USB-C per a carica, mentri l'iPad 9th generation hà Lightning.Tutti dui sò cumpatibili cù a prima generazione di Apple Pencil, anche se avete bisognu di un adattatore per carricà l'Apple Pencil cù l'iPad 10th generation chì u Pencil usa Lightning per carica.

In altrò, l'iPad 10th gen offre Bluetooth 5.2 è Wi-Fi 6, mentri l'iPad 9th gen hà Bluetooth 4.2 è WiFi.L'iPad 10th gen supporta 5G cumpatibile per u mudellu Wi-Fi & Cellular, mentri l'iPad 9th gen hè 4G.

QQ图片20221109155023_看图王

A Camera

L'iPad 10th generazione aghjurnà ancu a camera posteriore da un snapper 8-megapixel chì si trova nantu à u mudellu 9th gen à un sensor 12-megapixel, capaci di registrazione video 4K.

L'iPad di a 10a generazione hè ancu u primu iPad chì vene cun una camera frontale di paisaghju.U novu sensoru 12MP hè situatu à mezu à u bordu superiore, facendu ideale per FaceTime è video chjamate.Grazie à u campu di vista di 122 gradi, l'iPad di a 10a generazione supporta ancu Center Stage.Hè da nutà chì l'iPad di a 9a generazione supporta ancu Center Stage, ma a so camera hè situata nantu à u bisellu laterale. 

prezzu

L'iPad di a 10a generazione hè avà dispunibule per un prezzu di partenza di $ 449, ma u so predecessore, l'iPad di a novena generazione, resta dispunibule da Apple per u listessu prezzu di partenza di $ 329.

Cunclusioni

L'Apple iPad 10th generation face alcuni grandi aghjurnamenti cumparatu cù l'iPad 9th generation - u disignu hè a mellura chjave.U mudellu di a 10a generazione offre una nova visualizazione più grande in una impronta assai simili à u mudellu di 9a generazione.

Malgradu esse generazioni successive di u stessu dispositivu, ci sò differenzi sustanziali trà i ‌iPad‌ di a nona è a 10a generazione chì ghjustificà a so differenza di $ 120 in u prezzu, chì pò rende difficiule di sceglie quale dispusitivu hè megliu per voi.

 


Tempu di Postu: Nov-09-2022