06700ed9

nutizie

693d1df0-25c9-11ec-b737-616bb989888f_看图王.web

Dopu avè svelatu u Kobo Elipsa orientatu à a produtividade, a cumpagnia Kobo hà appena annunziatu chì u Kobo Sage è u Kobo Libra 2 sò avà dispunibili per pre-ordine direttamente, è seranu nantu à i scaffali da u 19 d'ottobre.

Kobo Sage hè un e-reader 8 inch cù un supportu di stylus è audiobook.

kobo-sage-2 (1)

U Kobo Sage hà un supportu tutale per u Kobo Stylus, chì hà debuttatu per a prima volta cù l'Elipsa, è hè cumplettamente cumpatibile cù u Sage, cusì pudete fà note è disegnu a manu libera.U stylus ùn vene micca gratis cù u Sage, ma carica per $ 49.99.U più grande puntu di vendita hè l'inclusione di Bluetooth per un supportu tutale per cuffie è parlanti wireless.L'utilizatori puderanu infine cumprà è sente l'audiolibri acquistati da u Kobo Store nantu à u so dispositivu.

U Kobo Sage presenta un display E INK Carta 1200, è hà una risoluzione di 1440 × 1920 cù una stupenda 300 PPI..Questa nova schermu offre un cuntrastu prufondu, una leggibilità super-clara è una pagina più veloce in una visualizazione espansiva.

kobo-sage-3

Hà una seria di luci LED bianche è ambra chì furniscenu un bellu effettu di candele quandu i dui sò mischiati.Di sicuru, i luci LED d'ambra ponu esse spenti completamente è pudete gode di una schermu bianca vibrante.U Modu Scuru offre un novu modu per riduce a fatigue di l'ochji.

Kobo Sage presenta un CPU quad-core - un massivu processore quad-core 1.8 GHZ, chì hè a prima volta chì Kobo hà mai impiegatu qualcosa di più di un core unicu.Hà 32 GB di almacenamiento è 512 MB di RAM.È Kobo Sage hè cuncepitu cù WiFi più veloce, doppia banda per furnisce un rendimentu superiore.KOBO_Sage_0961-EN-scaled(1)

Hà un portu USB-C, cusì pudete carricà cù u vostru caricatore PC / MAC.Hè alimentatu da una batteria 1,200 mAh, chì duveria furnisce circa trè settimane di lettura di ebook è menu s'è vo ascolte audiolibri.

Presenta un design elegante è ligeru, e dimensioni sò 160,5 × 181,4 × 7,6 mm è pesa 240,8 g.Kobo Sage si sente perfettu in e vostre mani in modu paisaghju o ritrattu.I buttoni di pagina-turnu mantenenu a storia in muvimentu cun una sola manu.

scuru (1)

 

 

Cuncepitu ergonomicu è cumplettamente impermeabile.Hè ancu classificatu IPX 8, cusì pò esse cumplettamente immersi in acqua fresca finu à 60 minuti è una prufundità di 2 metri.Questu deve esse bonu per quellu chì vulete leghje in u bagnu o in a spiaggia.Kobo Sage hè cun voi da a tavola di cunferenza à a bagnera.

kobo-sage-4

Parlendu di audiolibri, u Sage supporta EPUB, EPUB3, PDF, FlePUB, MOBI, CBR è CBZ.

U Sage pare cum'è un dispositivu assai convincente.Sembra chì hè u successore di u Kobo Forma.

U Kobo Sage hè in parte e-reader, in parte e-note è hà supportu di audiolibri.Questu puderia esse u pruduttu Kobo più cumpletu chì anu mai fattu.

Kobo Sage costa $ 259,99 USD.

A cumprà?


Tempu di pubblicazione: 10 ottobre 2021