06700ed9

nutizie

L'e-note chì piglianu ereaders chì currenu a tecnulugia di schermu E INK hè cuminciatu à diventà cumpetitivu in 2022 è andarà in overdrive in 2023. Ci hè più scelte chè mai.

Custodia sottile per Kindle Scribe

Amazon Kindle hè sempre unu di i lettori di eBook più populari è amati in u mondu.Tuttu u mondu hà intesu parlà.Anu annunziatu inaspettatamente u Kindle Scribe, chì hè un 10.2-inch cù una schermu 300 PPI.Pudete edità libri Kindle, fugliali PDF è ci hè una app per piglià note.Hè ancu micca assai caru, à $ 350.00.

Kobo elipsa

Kobo hè stata implicata in u spaziu di e-Reader dapoi u principiu.A cumpagnia hà liberatu l'Elipsa e-note cù un grande schermu di 10.3inch è un stylus per piglià note, disegnu a manu libera è edità i fugliali PDF.L'Elipsa offre una sperienza di piglià note di eccellenza chì hè fantastica per risolve equazioni matematiche cumplesse.Kobo Elipsa vende principalmente questu à i prufessiunali è i studienti.

画板 4

Onyx Boox hè statu unu di i grandi capi in e-note è hà una vasta gamma di 30-40 prudutti liberati in l'ultimi cinque anni.Ùn mai veramente affruntà assai cumpetizione, ma avà.

Remarkable hà custruitu una marca è hà vendutu più di centu milioni di dispusitivi in ​​pocu anni.Bigme hè diventatu un attore emergente in l'industria è hà custruitu una marca assai forte.Hanu sviluppatu un dispositivu cumplettamente novu chì presenta E-paper di culore.Fujitsu hà fattu un paru di generazioni di e-note A4 è A5 in Giappone, è sò stati assai populari cù un mercatu internaziunale.Lenovo hà un dispositivu completamente novu chjamatu Yoga Paper, è Huawei hà liberatu u MatePad Paper, u so primu pruduttu e-note.

Una di e grandi tendenze in l'industria di e-note sò state l'imprese tradiziunali chinesi sò avà aghjurnatu in inglese è espansione a so distribuzione.Hanvon, Huawei, iReader, Xiaomi è altri in l'annu passatu sò stati cuncentrati solu nantu à u mercatu cinese, ma tutti anu aghjurnatu l'inglese nantu à elli è li daranu una portata più grande.

L'industria di e-note hè diventata più cumpetitiva, puderia esse qualchì cambiamentu drammaticu in l'industria in 2023. Una volta chì l'ereader di e-paper di culore libera, i puri neri è bianchi seranu difficiuli di vende.A ghjente vi vede i video di divertimentu nantu à questu.Finu à quandu venerà a carta elettronica di culore ?Questu pruvucarà più cumpagnie à fucalizza nantu à e versioni di i prudutti in u futuru.


Tempu di Postu: Nov-30-2022