06700ed9

nutizie

mGp6X3kCYuLzRxS5ChRcWT-970-80.jpeg_看图王.web

Pocketbook hà fattu e-readers per 15 anni.Avà isciutu u so novu Era e-reader, chì ghjustu pudia esse u megliu unu ch'elli hannu mai isciutu.The Era hè prestu è snappy.

62a8554c78a61

Per u hardware

L'Era Pocketbook presenta un schermu touchscreen capacitivu di 7 inch cù un pannellu di carta elettronica E INK Carta 1200.Questa nova tecnulugia di e-paper hè solu in uni pochi di mudelli avà, cum'è l'11a generazione Kindle Paperwhite è u Kobo Sage.Porta un aumentu di 35% in u rendiment generale quandu apre i libri o navigendu intornu à l'UI.Ch'ella sia pressu nantu à i buttuni fisici di turnà di a pagina, o toccu / gestu, a velocità di rotazione di a pagina ùn hè mai stata più robusta, questu hè duvuta à l'aumentu di 25%.

A risoluzione di l'Era hè 1264 × 1680 cù 300 PPI.Questu farà l'esperienza di lettura gloriosa.A schermu hè prutetta da una strata di vetru è hè chjappata cù u bisellu.A pantalla presenta una prutezzione anti-scratch rinfurzata, chì dà più sicurezza, ancu in l'usu più attivu.Inoltre, Pocketbook Era impermeabile hè un gadget ideale per leghje in u bagnu o fora.L'e-reader hè prutettu da l'acqua secondu u standard internaziunale IPX8, chì significa chì u dispusitivu pò esse immersa in l'acqua fresca à una prufundità di 2 metri, finu à 60 minuti senza effetti dannosi.

Ci hè un display frontale è un sistema di temperatura di culore per leghje in u bughju.Ci hè circa 27 luci LED bianche è ambra, cusì l'illuminazione calda è fresca chì pò esse aghjustata via barre di slider.Ci hè abbastanza persunalizazione per creà a vostra propria sperienza di illuminazione ideale.

Questu ereader hà un processore dual-core 1GHZ è 1GB di RAM.Dui culori diffirenti per sceglie è ognunu hà un almacenamentu diversu.Sunset Copper cù 64 GB di memoria, è Stardust Silver cù 16 GB di memoria.Pudete incaricà u dispusitivu è trasfiriri dati sicondu u portu USB-C.Pudete stà à sente a musica via l'unicu parlante in u fondu di u lettore o accoppiate cuffie wireless o cuffie è apprufittate di Bluetooth 5.1.Un'altra funzione utile hè Text-to-Speech chì trasforma ogni testu in una traccia audio di voce naturale, è 26 lingue dispunibili.Hè alimentatu da una bateria 1700 mAh è e dimensioni sò 134.3 × 155.7.8mm è pesa 228G.

L'Era anu sguassatu i buttoni è i buttoni di pagina turnati da u fondu di u screnu à u latu righthand.Rende l'ereader slim è rende l'area di u buttone più larga.

Per u software

Pocketbook hà sempre eseguitu Linux in tutti i so e-readers.Questu hè u stessu OS chì a linea Amazon Kindle è Kobo di e-readers impieganu.Stu OS aiuta à priservà a vita di a bateria, perchè ùn ci sò micca prucessi di fondo in esecuzione.Hè ancu roccia stabile è raramenti mai crashes.A navigazione principale hà icone, cù u testu sottu à elli.Forniscenu accurtatoghji à a vostra biblioteca, lettore di audiolibri, magazzini, note è app.A presa di nota hè una sezione maravigghiusa.Hè una app dedicata à piglià note, chì pudete aduprà per scrive note cù u vostru dito o aduprà un stylus capacitivu.

L'era Pocketbook supporta una miriade di formati di ebook, cum'è ACSM, CBR, CBZ, CHM, DJVU, DOC, DOCX, EPUB, EPUB (DRM), FB2, FB2.ZIP, HTM, HTML, MOBI, PDF, PDF (DRM). ), PRC, RTF, TXT è formati di audiolibri.Pocketbook paga à Adobe una tarifa mensuale per u Servitore di cuntenutu.

Unu di i paràmetri populari nantu à l'Era hè i paràmetri visuali.Pudete cambià u cuntrastu, a saturazione è a luminosità.Questu hè veramente utile se a vostra lettura di un documentu scansatu o forse u testu hè troppu chjaru è vulete rende più scuru.

Funzioni più maravigghiusu vi aspettanu.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022