06700ed9

nutizie

NovuLenovo Tab P11 Pro Gen 2

davanti

Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 hè ufficialmente liberatu in settembre 2022.

Hè u successore di l'uriginale Lenovo Tab P11 Pro, chì era digià un bonu pruduttu, facendu u cut for our best Android tablets list.

Cum'è u so predecessore, u Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 hè una tableta chì vole esse un laptop.Migliura l'OS Android è generalmente megliu supportu di l'app.Hà tutte e funzioni chì vulete per un hibridu tableta-laptop;un kickstand è una copertura di tastiera magnetica sò uniti da u stylus Precision Pen 3 di Lenovo.

lenovo-tab-p11-pro-gen-3

L'impressione più eccellente hè a pantalla di visualizazione.Lenovo tab P11 Pro Gen 2 presenta un pannellu OLED di 11.2-inch 2.5K cù una freccia di rinfrescante di 120Hz. È a gamma completa di culori DCI-P3 pare fantastica è si senti super responsive sia chì site cù un stylus o un dito.I schermi d'alta freccia di rinfrescante nantu à i tablette sò rari, cù a Tab P11 Gen 2 pò esse a tableta 120Hz più economica chì avemu mai vistu.

saka

U disignu di u corpu di Tab P11 Pro Gen 2 ùn hè micca sfarente da a prima Tab P11 Pro.Presenta un rapportu schermu-à-corpu simili, un disignu sleak cù una ligera cresta intornu à a matrice di càmera posteriore, è a stessa finitura metallica dual-tone in u spinu.Un unicu portu USB-C è un slot per carta MicroSD sò situati nantu à i bordi curtu opposti.

U dispusitivu intelligente funziona cù u sistema operatore Android 12L, è alimentatu da un processore 1300T otta-core di MediaTek.A tableta hè pack cù 4 GB, 6 GB, 8 GB RAM opzioni mentre l'almacenamiento internu ferma 128 GB, 256 GB.Si pò ancu esse aumentatu cù un microSDXC .Dà noi l'impressione forte, i prugrammi caricanu super-rapidu è a tableta si senti in generale rispunsevuli.Da un arrestu cumpletu, l'avviamentu à a pantalla di casa dura solu uni pochi seconde.

voce

A Tab P11 Pro Gen 2 hà una configurazione di quad-speaker cù Dolby Atmos.

A tableta hè custituita da una camera doppia in a parte posteriore 13 MP (wide) mentre chì in fronte ci hè ancu una camera unica: 8 MP.

Siccomu u Lenovo Tab P11 Pro Gen 2 ùn hè mai statu suppostu di custà una fortuna, pò esse una scelta megliu per e persone chì ùn ponu micca permette di alcuna putenza di a serie Galaxy Tab S8 di Samsung o ancu a Galaxy Tab S7 FE.


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022