06700ed9

nutizie

Lenovo hà dimustratu una nova tableta Android, a Tab M9, chì ùn cumpete micca cù l'iPad o altre tablette high-end, ma pare una bella opzione per u cunsumu di cuntenutu à un prezzu super assequible.

A Lenovo Tab M9 hè una tableta Android 9-inch chì hè pensata principalmente per u cunsumu di cuntenutu.U so display HD hè certificatu per Netflix in HD è supporta Dolby Atmos attraversu i so parlanti.

 lenovo-tab-m9-grey-1

Unu di i principali punti di vendita di l'ultima tableta di Lenovo hè a so dimensione - a Tab M9 punta a scala à 0.76 liri è vene in 0.31 inch grossu.Lenovo hà inclusu un display 9-inch, 1,340-by-800-pixel cù una densità di pixel di 176ppi.Manca un pocu di risoluzione, ma hè raghjone à questu prezzu.A tavuletta serà in Arctic Gray è Frost Blue, tutti dui presentanu u pannellu posteriore bi-tonu di a firma.

lenovo-tab-m9-blue-1

U dispusitivu serà prisentatu in parechje cunfigurazioni.Funziona cun un processore MediaTek Helio G80 octa-core cù a versione più economica chì imballa 3GB di RAM è 32GB di almacenamiento per $ 139.99.Altre cunfigurazioni più caru dispunibuli includenu 4 GB di RAM cù 64 GB di almacenamiento è 4 GB di RAM cù 128 GB di almacenamiento.

Hè liberatu cù Android 12, è hè pussibule aghjurnà à Android 13.

Una funzione maravigghiusa di u software hè u Modu di Lettura, chì simula u culore di e pagine di u libru attuale, creendu una sperienza più simile à un lettore.Un'altra funzione hè u sbloccare in faccia, chì ùn hè micca sempre nantu à i mudelli d'entrata.

A Tab M9 includerà una camera frontale 2MP è una camera posteriore 8MP.Tablets abbastanza per video chats.

In quantu à a vita di a bateria, a cellula 5,100mAh deve esse abbastanza per mantene a tableta in funzione per un ghjornu sanu, Lenovo hà dichjaratu 13 ore di riproduzione di video.Mentre fighjate quelli video pudete i dui parlanti, chì presentanu supportu Dolby Atmos.

Serà da esse lanciata in qualchì tempu in u sicondu trimestre di u 2023. Sè site interessatu à dà a tavuletta, ùn aspittà micca longu.


Tempu di Postu: Feb-22-2023