06700ed9

nutizie

inkpad-lite_01

In Aostu, PocketBook hè entusiasmu d'annunzià chì u so novu e-reader InkPad Lite sarà dispunibule in l'Autunnu 2021.

U Pocketbook InkPad Lite presenta un 9.7 E INK Carta HD cù una risoluzione di 1200 × 825 cù 150 PPI. Stu dispusitivu hè destinatu à e persone chì volenu una visualizazione di grande schermu per leghje ebooks è altri tipi di cuntenutu digitale.Questu hè ancu orientatu à i studienti chì anu bisognu di qualcosa per fà note è marcati, mette in risaltu è salvà parti essenziali di u testu, utilizate un dizziunariu - rende InkPad Lite un gadget indispensabile.

Pocketbook Inkpad Lite hè cù tecnulugia di luce Smart. U dispusitivu hà un display frontale cù 24 luci LED bianchi per leghje di notte o in cundizioni di poca luce.Pudete leghje cun u massimu cunfortu.

inkpad-lite_06

Puderete tuccà a visualizazione touchscreen capacitiva cù i vostri ditte, per cliccà nantu à elementi di navigazione o turnà e pagine di un ebook o PDF.Stu dispusitivu hè ancu cumpatibile cù un stylus capacitivu, chì hè utile per mette in risaltu o piglià note.

Funzioni di PocketBook InkPad Lite cù buttone di cuntrollu laterale è compattezza.A più innuvazione di u mudellu hè i buttoni di cuntrollu chì anu spustatu da a parte di fondu di u dispusitivu à u pannellu di u latu drittu.Per parechji utilizatori, l'e-reader diventerà ancu più ergonomicu è cunvene per via di a capacità di turnà e pagine cù i buttoni laterali.

Pocketbook inkpad Lite supporta parechji formati di ebook, cum'è ACSM, CBR, CBZ, CHM, DJVU, DOC, DOCX, EPUB, EPUB (DRM), FB2, FB2.ZIP, HTM, HTML, MOBI, PDF, PDF (DRM). ), PRC, RTF è TXT.Ci hè una quantità di dizionari Abby Lingvo per 24 lingue.A causa di l'app PocketBook Cloud è PocketBook Reader, l'utilizatori ponu sincronizà libri (è biblioteche intere) trà e diverse dispositi.Inoltre, i servizii Dropbox è Send-to-PocketBook inseme cù u Wi-Fi integratu, permettenu di trasferisce libri à l'e-reader in pochi clicchi.

PocketBook InkPad Lite hè dotatu di un putente processore dual-core, chì offre una alta velocità di carica di libri, applicazioni, è una pagina liscia.

A vita di a bateria hè 2200 mAh, chì pò stà à circa 4 settimane, site esce per piacè a lettura.


Tempu di posta: 27-aug-2021