06700ed9

nutizie

L'iPad d'Apple, l'iPad Pro, l'iPad Air è l'iPad mini linee sò boni pasticchi in u marcatu attuale.Se vulete qualcosa di novu è putente, è senza preoccupazione di u budgetu, pudete aspittà per i mudelli iPad Pro 2022.Offreranu un rendimentu superiore.Hè infurmatu chì Apple travaglia nantu à un novu iPad Pro 2022 è i rumuri suggerenu alcuni aghjurnamenti interessanti.

5wpg8hST3Hny34vvwocHmV-970-80.jpg_看图王.web

Rumori di l'iPad Pro

Avemu intesu parlà di putenziali cambiamenti di disignu, novi capacità di carica wireless, è uni pochi di altri cambiamenti notevuli chì venenu à a linea di iPad Pro high-end.

1. Wireless Charging

U novu iPad Pros includerà a carica wireless è a carica wireless inversa.Per i mudelli attuali, l'iPads d'Apple carica via USB-C o Lightning.Se Apple porta a carica wireless à a linea di l'iPad, l'avvicinaria à l'iPhone.I mudelli iPhone più recenti ponu esse carricati in wireless.

L'altru cambiamentu impurtante puderia esse a carica wireless inversa.Questu permetterà à u dispositivu iPad Pro di carricà altri dispositi cum'è iPhones è AirPods mettenduli nantu à u spinu di l'iPad.

2. Cambia Design

L'iPad Pro serà cun un retro di vetru chì puderia sustene a carica wireless.

Apple prova un vetru torna nantu à i mudelli iPad Pro 2022, chì invece di u tipicu recintu d'aluminiu.A parte posteriore di vetru permette à i mudelli di l'iPad Pro di furnisce capacità di carica wireless, è pò esse capace di carica wireless AirPods.

3. migliuratu perfermance

I novi prufessiunali di l'iPad saranu quasi certamente un novu processore in l'internu chì significa chì a prestazione di a linea iPad Pro per fà un passu ancu più grande in u futuru.

Un novu processore deve aiutà à l'iPad Pro à fà megliu in settori chjave cum'è a vita di a bateria, a velocità generale / multitasking, i ghjoculi è altri.

4. novu Apple Pencil

Un novu Apple Pencil hè sempre à fiancu à u novu iPad Pro.A terza generazione Apple pencil serà liberata questu annu.

Più dettagli per aspittà in 2022.

In quantu à una dimensione di schermu più grande, u rumore hà dettu chì sò improbabili per u 2022 perchè a cumpagnia hè attualmente focu annantu à un iPad Pro riprogettatu in e dimensioni attuali per 2022.

L'iPad Pro hè l'iPad più caru d'Apple, assai più caru ch'è l'iPad budget è l'iPad mini.

Allora pudete truvà qualchi affare, ma ancu cù un prezzu di prezzu vi spende sempre una tonna di soldi.


Tempu di Postu: 05-Jan-2022