06700ed9

nutizie

91R7Rfa2VHS._AC_SL1500_PDP-GALLERY-tabS7-Plus-Mystic-Navy-12-1600x1200

A tableta "Fan Edition" di Samsung hè pensata per i fanni chì volenu una schermu più grande senza prezzu caru.U prezzu hè un pocu più prezzu di a tabulazione S7, è face alcuni cumprumessi di spec significativu, ma pò ancu gestisce u modu DeX è a maiò parte di l'applicazioni Android cun facilità mentre durà 13 ore o più, ma duverete accettà un display è un processore degradati.

1

Prestazione

A Galaxy Tab S7 FE hè una tableta di fascia media cù u rendiment è a RAM per currisponde, mentre chì u S7 Plus ùn ferma nunda.

Tab S7 FE presenta Qualcomm Snapdragon 750G, chì ùn hè micca bonu cum'è Qualcomm Snapdragon 865+ per Tab S7 plus.Comu sapete, u numeru hè più grande, u rendiment hè megliu.U 865+ sfracicà u 750G in CPU è prestazioni di ghjoculi, cù l'ultime mantene a so propria in u rendiment di a vita di a bateria.

A Tab S7 FE hà recentemente aghjurnatu da Andriod 11 à u sistema operatore One UI 3.1.1, aghjurnà à Android 14 in u futuru.Hè listessu cum'è a tabulazione S7 plus.L'aghjurnamentu vi permette di utilizà qualsiasi app in finestre pop-up o split-screen, aiutendu à fà un megliu usu di i 12,4 inch di schermu immubiliare.

Mentre chì a Galaxy Tab S7 FE hà travagliatu in u modu DeX, l'utilizazione di uni pochi di app in una volta avaristi spessu avvirtimenti di memoria bassa grazia à i so 4GB di RAM è un chipset menu avanzatu.Ùn serà mai un prublema nantu à u S7 Plus.

Se vi prevede solu aduprà una o duie app à u tempu, a tableta Fan Edition duverà funziona bè per a maiò parte di l'applicazioni - soprattuttu se aghjurnà à a variante 6GB.Ma senza dubbitu vedete qualchì ritardu in l'UI è i tempi di carica paragunatu à u S7 Plus, è quandu si tratta di esigenti ghjochi Android, u FE pò solu trattà cù paràmetri gràfici è FPS più bassi.

Display è Batterlife

Galaxy-Tab-S7-FE-Fan-Edition-review-1-1

E duie tab S7 FE è s7 Plus anu 12.4-inch displays with 16: 10 aspect ratios, ma u S7 Plus hà una risuluzione ligeramente più altu à 2800 × 1752 versus 2560 × 1600.U S7 FE ferma a freccia di rinfrescante di 60Hz, mentre chì l'S7 Plus hè 120Hz.Tuttavia, a risoluzione di pixel-densa di a tabulazione S7 FE pare veramente fantastica, è ùn avete micca nutatu a so freccia di rinfrescante più bassa.È u Plus usa a tecnulugia di visualizazione Super AMOLED, mentre chì u S7 FE hè cun un LCD standard.In cuntrastu, u S7 Plus pareva avè abbastanza luminoso per trattà megliu a luce diretta di u sole.A più impurtante, u so display AMOLED traduttu in "riproduzione di culore incredibile", secondu u nostru criticu (chì hè un fotografu).

E duie tablette anu batterie identiche di 10,090 mAh classificate per durà circa 13 à 14 ore cù usu regulare o un ghjornu sanu cù usu pesante.

In ogni casu, S7 plus in quantu à a so freccia di rinfrescante di 120Hz, parerà liscia cum'è u diaculu quandu u ghjocu o u streaming, ma à a spesa di a vita di a bateria di u S7 Plus.Allora u batterlife serà più cortu di S7 FE durante u ghjocu è u streaming.

 

Cunclusioni

Tramindui sti pasticchi fattu a nostra lista di i migliori pasticchi Android.Ma s'ellu ùn hè micca evidenti per avà, a Galaxy Tab S7 Plus hè u vincitore indiscutibile di i dui.Ùn pudete micca vulete pagà per questu, però.

U Samsung Galaxy Tab S7 FE custa significativamente menu di u S7 Plus, almenu quandu i dui sò u prezzu sanu.

Quale voi cumprà?

 


Tempu di pubblicazione: 14-10-2021