06700ed9

nutizie

U mercatu di tablette cresce in questu annu novu?

 

Dapoi l'epidemie di questu annu, sia l'uffiziu mobile sia l'insegnamentu in linea di i studienti sò stati assai populari.U cunfini di a scena di l'apprendimentu di l'uffiziu hè statu gradualmente sfocata, è l'ambiente di travagliu ùn hè più limitatu à l'uffiziu, a casa, a caffetteria, o ancu a vittura.Lecture è tutoring ùn sò più limitati à l'aula, ma l'apprendimentu in linea hè diventatu più largamente dispunibule, è parechji genitori compranu pasticchi per i so figlioli per aduprà in classe.

 A tableta cresce in u futuru

L'annu passatu, u rapportu nantu à u mercatu globale per u terzu trimestre di u 2020 era statu liberatu, chì mostra una tendenza di crescita generale.I spedizioni di u mercatu glubale anu righjuntu 47,6 milioni di unità, un aumentu di 24,9% annu annu.

Sicondu u rapportu, Apple hà classificatu prima in termini di spedizioni di tablette in u terzu trimestre di u 2020, cuntendu u 29,2 per centu di u totale, un 17,4 per centu annu annu.

Samsung hà classificatu secondu cù 9,4 milioni di unità spedite, chì rapprisentanu u 19,8 per centu di u totale, un 89,2 per centu annu annantu à l'annu.Huawei hè u quartu classificatu cù 4,9 milioni di unità spedite, chì rapprisentanu u 10,2 per centu di u totale, in più di 32,9 per centu annu annantu à l'annu. In u quintu locu era Lenovo, chì hà speditu 4,1 milioni di unità, chì rapprisentanu 8,6 per centu di u totale, un 62,4 per centu annantu à l'annu. -annu.

L'iPad Air d'Apple hè unu di i dispositi più putenti in u mercatu globale di tablette in u terzu trimestre di u 2020. U novu iPad Air hè alimentatu da u processore A14 Bionic, chì usa un prucessu 5nm è hà 11,8 miliardi di transistor in l'internu.Ùn hà micca solu un rendimentu più altu, ma ancu un rendimentu di putenza più bassu.U processore A14 Bionic usa un CPU di 6 core, chì migliurà u rendiment da 40% cumparatu cù a generazione precedente iPad Air.A GPU hà un disignu 4-core, chì migliurà u rendiment da 30%. In più, u novu iPad Air hà una visualizazione di 10.9-inch cù una risoluzione di 2360 × 1640 pixel è un display di culore P3 wide.Identificazione di l'impronta digitale Touch ID; Cù l'adattatore di alimentazione USB-C, dotatu di parlanti stereo, sustene u teclatu.

L'epidemie cuntinueghja sempre.

U mercatu di tablette mostrarà una tendenza di crescita in questu annu novu?


Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021