06700ed9

nutizie

L'usu frequente di l'ipad incontrerà inevitabilmente bumps and bumps, accidentalmente graffiati, rotti è angustiati.In ordine per prutezzione megliu u nostru ipad, assai pirsuni sceglie di mette nantu à un casu protettivu.I coperchi protettivi di pelle d'oghje ùn sò micca solu boni, ma anu ancu l'effettu di l'absorzione di scossa anti-goccia è anti-scratch, cusì parechje persone sceglienu coperchi protettivi di pelle per prutege l'iPads.Allora, chì sò e funzioni specifiche di l'ipad leather case?

1-136-300x300
1. I pruduttori prufessiunali di coperchi protettivi di tablette anu una tecnulugia assai matura per a tecnulugia di copertura protettiva è u trasfurmazioni di molding.Puderanu persunalizà diverse dimensioni, spessori è forme.A so bona elasticità è cacheability pò prevene cumplettamente i danni, è a vita di serviziu à longu andà pò ghjunghje l'ideale.Attesa, è resistenza à a temperatura alta è bassa, forte sigillatura impermeabile, etc.
2. I coperchi piani di coghju cumuni ponu esse persunalizati cù diversi culori è mudelli.U prucessu pò esse stampatu da serigrafia o pò esse usatu per fà bumps tridimensionali.Creativa, dissipazione di u calore di cartone, universale per qualsiasi mudellu, cumplettamente adattatu per un scopu speciale, faciule da portà è più còmuda di portà Conveniente, una varietà di aperture chjave, è ancu i porti di càmera è di volumi, ponu esse perfettamente adattati per l'usu.
3. Non-slip, cusì chì a tappa protettiva è u fuselagiu formanu un sanu perfettu, micca fàciule di cascà, faciule di pulisce, micca faciule di rompe, antibacteriale è altri effetti.


Tempu di post: Jul-05-2022