06700ed9

nutizie

I libri stampati sò belli, ma anu assai limitazioni chì ponu esse facilmente superati cù un eReader.Oltre à avè una vita di batteria finita, eReaders hè più portatile per gode di tutta a biblioteca di e-libri, è ùn esse mai appiccicati per qualcosa di leghje.Eccu i migliori eReaders chì pudete cumprà in 2022 - ie Kindles è l'altri megliu opzioni.

画板 5 拷贝

1.Kindle Paperwhite (2021)

L'ultimu Kindle Paperwhite (2021) ripiglià a prima pusizione di novu grazie à una quantità di aghjurnamenti.

U Kindle Paperwhite hà un cuncepimentu ergonomicu chì face cunfortu di mantene per longu periodi.Dispone di un display E Ink di 6.8-inch chjaru cù una risoluzione di 300 pixel per inch.

Un schermu più grande chì hà un calore di culore regulabile.Cusì truverete questu una sperienza di lettura piacevule in generale.

Amazon hà ancu fattu altre migliure cum'è a vita di a bateria, in più di passà infine à USB-C.

Ancu s'ellu vene à un prezzu ligeramente più altu ch'è l'ultima generazione, hè raghjone.

kobo-clara-HD-打开

2.Kobo Clara 2e 

U Kindle puderia duminà u mercatu di eReader, ma ùn hè micca l'unica opzione.L'ereader Rakuten Kobo hè una marca alternativa chì vale a pena cunsiderà, è u Clara 2E hè u so megliu ereader.

Adopta u listessu disignu di basa cum'è u Kindle Paperwhite, ma include alcune funzioni maiò chì ùn truverete micca nantu à i dispositi di Amazon.U più notu hè l'integrazione cù OverDrive, chì vi permette di piglià in prestitu digitale libri da a vostra biblioteca lucale gratuitamente.U Clara 2E supporta ancu una larga gamma di diversi formati di libru, è leghje facilmente articuli da u web.Cù a resistenza à l'acqua IPX8, a durazione di a bateria forte è senza publicità in ogni locu, u Kobo Clara 2E hà assai per ellu.Clara 2E hè a megliu alternativa.

 8

3. All-new Kindle (2022) - Best Budget Model

Amazon U novu kindle 11thGen 2022 hè un altru aghjurnamentu iterativu, cù un grande cambiamentu: carica USB-C.

In più di una visualizazione mejorata cù retroilluminazione è prestazioni solidi, hè più faciule ch'è mai di ricumandà.A vita di a bateria hè misurata in settimane, mentre chì 16 GB di almacenamiento hè abbastanza per a maiò parte di a ghjente.Tuttavia, ùn ci hè micca una descrizzione di impermeabilizazione, è u corpu durable hè faciule da scratch.Kindles in generale sò soprattuttu limitati à a Kindle Store, mentre chì i Kobos ponu sideload facilmente.

U so puntu di prezzu assequible face u Kindle regulare una grande opzione per a maiò parte di a ghjente.Hè u megliu budget unu di kindles.

首图

4. Kobo Libra 2

A schermu E Ink Carta 1200 di 7-inch, in i nostri libri, hè a grande opzione - micca troppu chjucu è micca troppu grande.A batteria 1,500 mAh durà settimane, è a so carica per USB-C, hè più veloce chè parechji rivali.

Tutte e grandi caratteristiche facenu chì i ereaders Kobo si distinguenu da l'altri.Supportu OverDrive per piglià in prestito libri di biblioteca, è pudete leghje articuli web salvati, un supportu estensivu di furmatu di fugliale è una interfaccia assai simplificata.A più impurtante, per a prima volta per Kobo, porta a cunnessione Bluetooth per pudè sente l'audiolibri, è aumenta l'almacenamiento da solu 8GB nantu à i mudelli più vechji à 32GB.

Face tuttu questu senza costu troppu più, ma pigliate tutte l'aghjurnamenti in contu è u valore per i soldi quì hè imbattibile.

3

5.Era Pocketbook

L'era PocketBook hè u megliu lettore di PocketBook ancora.Sembra splendida è assai più bella di l'altri ereaders.A visualizazione di 7-inch pare bè cù l'ultime display E Ink Carta 1200, aghjunghjendu ancu una capa di resistenza à i scratch.L'Era PocketBook hà una batteria di longa durata.È i turni di pagina sò abbastanza snappy per travaglià bè.Questu hè un ereader d'aspettu attraente, hè una bona opzione ancu per voi.


Tempu di Postu: Nov-16-2022