06700ed9

nutizie

Sicondu u metudu di prutezzione di ucasu di tableta

1. All-inclusive open type: un casu protettivu più cumuni, cù un aspettu simplice.

2. Copertura protettiva Hinged: Hè u tipu più comunmente utilizatu di copertura protettiva attualmente.U coperchio di cerniere pò micca solu furnisce una prutezzione in tuttu, ma pò ancu esse purtatu direttamente.

3. Tipu di cunchiglia in daretu: Qualchidunu pò micca piace a copertina protettiva di u tippu di cerniera ligeramente ingombrante, mentre chì a copertura protettiva di u tippu di a cunchiglia hè relativamente ligera.A caratteristica principale di a copertina protettiva di u coperchiu posteriore hè chì hè ultra-sottile è ultra-leggera, chì incontra a ricerca di l'ipad ligeru è magre, è ùn hè micca faciule d'impurtà è faciule di pulisce!

ty-5

 Sicondu a funzione dicasu di tableta

1. Tippu anti-radiazione: Stu tipu di cupertura protettiva adopta materiale anti-radiazione, chì pò riduce i danni di a radiazione à u corpu umanu quandu s'utilice da teste autoritarii.

2. Classe dorme: U principale rappresentante di a classa dorme hè a cuperta intelligente Apple, chì hà un gran numaru di magneti in i dui lati per turnà e pagine è hà una funzione di cambià.Quandu u chjude, l'iPad 2 dorme è entre automaticamente in u statu dormant;quandu u coperchiu hè apertu, l'iPad 2 hà da attivà automaticamente è svegliate.U disignu hè assai intelligente, è a so intelligenza hè stupente.

3. Altre categurie: ùn pò micca avè funzioni spiciali, ma sò solu funzioni cum'è prutezzione è parentesi, è u prezzu hè relativamente prezzu.

Sicondu u materiale di copertura di a tableta

1. Cuoio genuine: Stu tipu hè generalmente usatu per manichi protettivi high-end o serie orientata à l'affari.U prezzu hè più altu, ma a sensazione hè u megliu.

2. Tipu di silicone: Stu tipu di cupertura protettiva hè generalmente utilizata per coperchi protettivi low-end.Ùn si senti micca assai bè, ma u prezzu hè relativamente prezzu è assequible.

3. Tipu PU o altri: Quessi sò usati per certi casi protettivi cù disinni prominenti è individualità.Sò prudutti essenziali per i hipsters, è i so prezzi sò relativamente alti. Credu chì dopu à l'analisi di sopra, pudete ancu capisce a classificazione generale di i coperchi protettivi di tablette.E caratteristiche di e maniche protettive currispundenti anu ancu esse capitu, perchè pudete sceglie una manica protettiva adattata secondu i vostri bisogni.


Tempu di post: 14-10-2022