06700ed9

nutizie

Xiaomi avia appena annunziatu u Pad 6 è u Pad 6 Pro u 18 d'aprile, à u stessu tempu hà presentatu u telefuninu Xiaomi 13 Ultra è u Xiaomi Band 8 wearable chì serà lanciatu internaziunale in i prossimi mesi.

pad 6 multiple

Specs èFeatures

Xiaomi Pad 6 presenta una schermu LCD 11in chì hè a stessa dimensione slim è tecnulugia di visualizazione cum'è u mudellu Xiaomi Pad 5 l'annu passatu, ma hà una grande aghjurnazione à una freccia di rinfrescante di 144Hz è una risoluzione di 2880 × 1800, tramindui chì migliurà l'esperienza di a tableta per ghjoculi è media.A schermu riceve a doppia certificazione di prutezzione di l'ochji, aghjusta ancu a ligerezza automaticamente secondu l'ambiente.

Dispone di u chip Snapdragon 870 chì alimenta a tableta hè u seguitu naturali di u 860 utilizatu l'ultima volta, è hè cù u stessu 6GB RAM è 128GB almacenamiento in u mudellu di basa.Pudete trattà parechje tarei à u stessu tempu.

Xiaomi Pad 6 hà una batteria 8840mAh assai ligeramente più grande, chì duverebbe furnisce un longu tempu di standby.Xiaomi dichjara chì puderia stà per 49,9 ghjorni.U dispusitivu pò salvà energia automaticamente.Quandu u screnu si spegne, a tableta entra in un sonnu prufondu per risparmià energia.È quandu a tavuletta si sveglia, pudete piacè di vede i filmi senza fine.Supporta a carica rapida di 33W, ogni tempu di carica hè di circa 99 minuti.

camera_看图王.web

Cù selfie camera 8MP , sarete perfettamente in quadru sia assistendu à una videoconferenza, o chatte, o arregistrendu un selfie.A camera si aghjusta automaticamente per mantene u centru in u colpu.

U dispusitivu supporta a traduzzione in tempu reale è arregistrà u cuntenutu di a riunione durante a riunione.Hè bonu per u vostru travagliu è studiu in linea.

U Xiaomi pad 6 Pro riceve uni pochi di aghjurnamenti chjave.U più grande hè u chip flagship Snapdragon 8+ Gen 1, chì hè cù 8GB RAM per un rendimentu più avanzatu.

A batteria hè in realtà un pocu più chjucu à 8600mAh, ma a carica di 67W hè duie volte più veloce.

U Pro hà ancu quad altoparlanti, è una camera selfie 20Mp impressiunantemente dettagliata, chì deve esse fantastica per video chjamate.

keyboard+pen_看图王.web

I dui mudelli supportanu ancu a cunnessione 5G.Se vulete u dispusitivu cù più produtividade, duvete cumprà u teclatu magicu è a seconda generazione Xiaomi pencil extra.Portarà più creatività per u vostru travagliu.


Postu tempu: Apr-25-2023